Додому Аналітика Елітне споживання знову на підйомі

Елітне споживання знову на підйомі

71

Джефф Безос (засновник Amazon) замовив собі велику трищоглову яхту за $ 500 млн. У якій буде своя яхта, поменше, але з вертолітним майданчиком. Коли є гроші, їх потрібно витрачати красиво.

Світова luxury індустрія в цьому році виросте на 15%, після торішнього провалу майже на чверть, до скромних $ 290 млрд . З тренду в 2020 вибилися тільки китайці – першими подивившись на коронавірус, мабуть вирішили гуляти так гуляти і майже подвоїли покупки, до $ 50 млрд .

Проблема не в падінні доходів клієнтів – за час пандемії звичайні покупці дорогих дрібничок в середньому навіть розбагатіли. На заваді стали локдауни: більше третини виручки індустрії приносять шопінг тури і спонтанні витрати забезпечених візитерів.

Парфуми, модний одяг, сумки, годинник, дорогі аксесуари та окуляри – все показало двозначні відсотки зростання з початку року. Виручка лідера ринку, французького LVMH в першому кварталі перевищила $ 16 млрд . Майже половина ринку припадають на три країни: США, Китай і Японію.

По виробництву лідирують США, але світову моду як і раніше задає Європа. Louis Vuitton, Versace, Chanel, Dior, Prada, Gucci, Hermès, Estée Lauder і безліч інших – це все Франція та Італія. Хоча експертам мають думку, що Китай 2025 стане не тільки основним споживачем, а й вироблятиме кожен другий предмет розкоші в світі.

Індустрія активна в застосування хай-теку для продажів: атмосферні ілюзії VR і AR посилюють бажання купити дорогі і непотрібні дрібнички. 3D друк дозволяє створювати найхимерніші прикраси. Онлайн продажі до 2025 року становитимуть третину від ринку у $ 390 млрд.

Читайте також:  Чи переконала макростатистика ФРС США?

Молоде покоління поки не приймає принади розкішного життя, яке перпендикулярне екологічній та соціальній відповідальності. Але заради аудиторії виробники намагаються запропонувати щось екстраординарне і трендове: товари, що не мають відношення до перевірки на тваринках (навіть щурах), метали з еко-переробки, синтезовані алмази, все натуральне тощо.