додому Аналітика Спостереження про тренди авторинку

Спостереження про тренди авторинку

🚘 Пізнавально дивитися на зміну пріоритетів у покупців автомобілів. У 2010 головною була просто ціна. Роком пізніше аудиторії стали дивитися на цифрове оснащення. Потім в топі опинилися гібриди. 2014 рік – в тренд увійшов каршерінг. 2017 – мода на автопілот. 2018 – втрата інтересу до автопілотів. З пандемією цикл завершено – знову прийшла економія.

Сьогодні в світі ~ 1,3 млрд автомобілів, при цьому пік покупок припав на 2017-й: перед кризою автопром вже бився із загальним зниженням попиту. Пандемія спочатку нокаутувала галузь, але потім повернула інтерес до особистого транспорту і раптово знову зробила машини затребуваними.

З початку року в світі було продано майже 50 млн машин – чверть довелося на Китай, за ним слідують США і Японія. Нехай ціни зросли на 10-15% , але машини явно дешевшати не будуть, тому люди не відкладають покупку.

У топ-10 головних автовиробників п’ять компаній з Азії, а світове лідерство міцно тримає Toyota. Щоб скласти гідну конкуренцію, західні концерни об’єднуються: Volkswagen поглинув уже 12 брендів, 4-й Stellantis за фактом мутант з Fiat-Chrysler-Peugeot-Citroen.

Відновлення попиту на автомобілі раптово зіткнулося з провалом пропозиції. Світовий дефіцит чіпів змусив концерни скорочувати виробництво, більш того – в найближчий рік ситуація з ними не покращиться. Клієнти логічно пішли в сектор вживаних авто і викликали дике зростання цін і на них.

Тренд на електромобілі стає все впевненішим: на ринку вже 500+ моделей електрокарів і гібридів, 5% нових авто використовують зелену енергію. При цьому повертається адекватність: ситуація коли Tesla коштувала в 4 рази дорожче Toyota, з ресурсом в 25 раз менше, все ж позаду.

Водії в цілому задоволені електрокарами, відзначаючи загальне зниження витрат. До того ж в ЄС вони досягли паритету цін зі звичайними – в тій же Норвегії половина усіх проданих авто – зелені. Є привід відзначити повернення до витоків: у 1900 році 38% всіх машин в світі вже були електричними.

З важливих трендів

Для сучасних клієнтів все важливіше стала безпека: контроль сліпих зон, автогальмування, допомога водію – це все не опції, а вимоги. Концерни паралельно створюють свій софт і повноцінні екосистеми для водія. А також освоюють принципи підготовки машин до демонтажу заздалегідь, щоб в найближчому майбутньому не менше 80% конструкцій відправляти на переробку.

Posting....
Exit mobile version