Теорія змови про NFT: хто стоїть за продажем картинок по $300 тисяч

🧨 NFT – це спосіб швидко та надійно передавати права володіння предметами цифрового мистецтва через децентралізований блокчейн… напевно. Принаймні, таким є опис роботи NFT по своїй суті. Чи не таким?

Насправді, покупка токена модної картинки найчастіше робить тебе щасливим власником посилання на якесь місце в інтернеті, де лежить заповітне з ображення (а може вже й не лежить – ми ж цей сервер не контролюємо?), але не дає нам жодних ексклюзивних прав на використання цієї картинки або обмеження інших людей у ​​її використанні.

Проте вже всі бачили ці NFT-картинки з мавпами. Зображення з таким приматом обійдеться як мінімум $300 тисяч, а ціна деяких досягає мільйонів.

Звідки такий хайп і такі гроші? Нещодавно у блозі Read Max з’явилася цікава версія. Виявляється, чимало цих NFT-євангелістів серед знаменитостей за дивним збігом обставин співпрацюють з компанією Creative Artists Agency (CAA), яка, у свою чергу, має частку в OpenSea — майданчику з продажу NFT з поточною оцінкою близько $13 мільярдів.

Наприклад: Джиммі Фаллона представляє CAA, які мають частку в OpenSea. Ештон Катчер також є клієнтом CAA, і має власну незалежну частку в OpenSea через свою компанію Sound Ventures. Партнер Катчера з Sound Ventures, музичний менеджер Гай Озері, володіє платформою Pearpop для колаборацій ТікТок-інфлюенсерів зі знаменитостями – на зразок тієї ж Періс Хілтон, яка якраз користується Pearpop. І так далі, далі. Ось ціла схема:

Що маємо?

Компанію, яка де-факто монополізувала ринок купівлі-продажу NFT. Купу знаменитостей, які піарять картинки. І зростаючий хайп, який піднімає ціну на ці картинки. Ось вам “проста” реферальна бізнес-схема 21-століття 🙂

Вікторія Тарнова
Вікторія Тарнова
Прихильник довготривалих торгів та надійних стратегій. Незалежний аналітик. Вважає криптовалюти меккою для інвестора. Редактор "SellBuy"
spot_img
spot_img

Останні статті